Budoucnost Moto GP v Brně není jen o penězích

  • 1. října 2019,
  • 17:55,
  • Brno,
  • Pavel Štěpánek

Brněnská Moto GP je největší motoristickou událostí roku u nás. Její existence se každoročně přetřásá společně s financováním. Pomoci by v budoucnu měla možnost umístit na okruhu reklamy pro české firmy.

Stáhnout video
Reklama

Na letošní ročník šlo z veřejných financí přes 100 milionů korun. V příštích letech by však mohl přibýt pořadatelům nový zdroj příjmů – v Brně by mohly být i české reklamy.

“Do situace ohledně budoucnosti GP ČR se velmi aktivně vložilo Ministerstvo pro místní rozvoj, což samozřejmě vnímáme velmi pozitivně, protože jakákoliv další cesta financování budoucích ročníků GP ČR je správná a měli bychom se zaměřit na všechny varianty, které jsou potencionálně ve hře,” uvedl Petr Boháč, tiskový mluvčí, Automotodrom Brno.

Spolek pro GP by samozřejmě možnost propagace domácích firem uvítal.

“Určitě ano, protože příjem z reklam, pokud se podaří nějaké nasmlouvat, tak by byl výrazným přispěním do rozpočtu MOTo GP,” řekla Markéta Vaňková, primátorka, město Brno.

Zástupci Automotodromu Brno konání Moto GP považují za věc prestiže.

“Náš názor na konání GP České Republiky je dlouhodobě neměnný - to, že j ČR součástí kalendáře MS silničních motocyklů je dobře, a to hned z několika důvodů. Je to věc prestiže, je tady několik desetiletí trvající tradice, je tady ohromný reklamní přínos, kdy závody jsou vysílány do celého světa a je tu i nepopiratelný ekonomický přínos, pro veřejnou sféru, pro stát, pro Českou Republiku,” sdělil Petr Boháč, tiskový mluvčí, Automotodrom Brno.

Možnost reklamy pro české firmy však má platit až od příštího smluvního období, netýká se to tedy ročníku 2020. A město Brno i například akciové společnosti s městskou spoluúčastí by možnost reklamy využili.

“V jisté omezené míře bychom chtěli reklamu využít i příští rok, při konání příštího ročníku, který ještě podléhá té stávající smlouvě.Ale větší rozsah bychom plánovali pro případné konání MOTO GP v tom následujícím pětiletém období, kde bychom v té smlouvě s Dornou chtěli jasně nadefinovat, jaké možnosti v oblasti reklamy máme,” vysvětlila Markéta Vaňková, primátorka, město Brno.

Na Masarykově okruhu se samozřejmě kromě Velké ceny koná i velká řada dalších závodů i testů a dráha patří mezi závodními týmy k těm hojně vyhledávaným.

“Závodní dráha Automotodromu Brno má jednu velkou výhodu: je to opravdu nesmírně kvalitní trať, kterou si všichni cení pro její vlastnosti. Nicméně, pro nás je GP srdeční záležitost a byli bychom neradi, kdyby z kalendáře MS silničních motocyklů Česká Republika zmizela,” doplnil Petr Boháč, tiskový mluvčí, Automotodrom Brno.

Že MOTO GP v Brně z mezinárodního kalendáře Mistrovství světa nezmizí v roce příštím ani v těch následujících, to je asi přání všech motoristických nadšenců u nás.




JD Security s.r.o. - Hodonínsko
Hodonín
od 113 Kč/hod.

Detail

Vojenské lesy a statky ČR, s.p. - kasárna Dědice
Vyškov
od 130 do 150 Kč/hod.

Detail

AGEN-CE, s.r.o. - Nové Hvězdlice
Hvězdlice
od 18 000 Kč/měsíc

Detail

Dnešní premiéry

Nejčtenější zprávy

Reklama

PR články

Více PR článků
Zavřít reklamu