Jihomoravští podnikatelé převzali ocenění

  • 14. listopadu 2019,
  • 17:03,
  • Brno,
  • Pavel Štěpánek

Sdružení českých spotřebitelů letos na začátku roku inovovalo svůj dlouholetý projekt Spokojený zákazník. Tuto cenu uděluje v jednotlivých krajích. V tom Jihomoravském nyní představitelé spolu se zástupci Kraje předali ocenění patnácti společnostem z širokého spektra oborů podnikání.

Stáhnout video
Reklama

Pro drobné a střední podnikatele je proklamovaný “spokojený zákazník” často tím nejdůležitějším faktorem pro fungování společnosti.Programový ředitel Sdružení spotřebitelů nám prozradil, jak se vlastně v jednotlivých krajích firmy pro ocenění vybírají.

“Snažíme se dát dohromady typy, aby to bylo rozprostřené v tom regionu, aby to byly různé typy služeb a to kritérium je vpodstatě jednoduché - musí to být služba nebo výrobky, se kterými jsou už tradičně, to znamená ne nějaký nový hit, ale aby tam byla nějaká jistota, že opakovaně jsou spotřebitelé s tou službou, s tím výrobkem spokojeni,” sdělil Libor Dupal, předseda správní rady, SČS.

Za minulých osmnáct let bylo v Jihomoravském Kraji oceněno celkem 200 subjektů. K nim přibyla letos další patnáctka.

“Jihomoravské firmy jsou šikovné firmy. My si jejich práce vážíme a je to ukázka toho dnešního ocenění.že opravdu to spektrum těch poskytovaných služeb, výrobků je široké,” popsal Petr Hýbler (ANO), náměstek hejtmana, JMK.

Mezi oceněnými byli letos vinařství, pekařství, podnikatelka se zdravou výživou, výrobce lahůdek, ale také poskytovatel sociálních služeb pro seniory. Pro ředitele tohoto zařízení je jakékoliv podobné ocenění velmi povzbuzující.

“Staráme se o lidi nad 55 let, takže je to strašně těsná vazba a jsme rádi, když nám prostě kdokoliv projeví ne jenom sympatie, ale taky řekne: děláte tu práci prostě dobře. Proto jsem rád i za tohle ocenění, že jsme byli schopni se vůbec propasovat mezi těch dnešních 15 oceněných,” řekl Michal Veleba, ředitel, sociální zařízení Šanov.

V éře super a hypermarketů, otevřených denně od rána do večera a nabízejících obrovské spektrum zboží, je například pro malé rodinné pekařství nebo prodejnu zdravé výživy nesmírně těžké zůstat konkurenceschopným. Kvalitní výrobky a tím i právě spokojený zákazník je jednou z cest. A podobné ocenění je pak důkazem její správnosti.

“Svým způsobem je to zadostiučinění v tom smyslu, že si člověk uvědomí, že opravdu to není jen o tom, že nás hodnotí zákazníci, ale že nějakým způsobem někdo sleduje chod té firmy a dá najevo, když to děláme dobře. Nebudu tajit, mám z toho radost,” uvedl Bohumil Filip, pekař, Ivančice.

“Samozřejmě, to ocenění je pro mě oceněním těch stávajících zákazníků, že to pro mě smysl má, všechno, co jsem do teď dělala a dělám a zároveň je to i pro ty ostatní zákazníky potencionální důkaz toho, že má smysl, se ke mně jít třeba jen podívat,” dodala Alena Ellerová, zdravá výživa, Znojmo.

Za téměř dvacet let udělování ocenění Spokojený zákazník si tento titul získal prestiž jak mezi samotnými oceněnými, tak hlavně mezi zákazníky.

“Evidentně to funguje, samozřejmě je několik nominantů, kteří již ocenění v minulosti obdrželi, takže prestiž to v každém případě má,” doplnil Libor Dupal, předseda správní rady, SČS.

Za nás zákazníky si můžeme jen přát, ať je podobných podnikatelů a firem většina, aby pak logicky byla i většina spokojených zákazníků.




VOLYNOV s.r.o.
Brno-město
od 13 350 Kč

Detail

PERFECT pure service, o.p.s
Brno-město
od 10 500 Kč

Detail

DEYSON s.r.o.
Brno-město
od 13 500 Kč do 14 000 Kč

Detail

Dnešní premiéry

Nejčtenější zprávy

Reklama

PR články

Více PR článků
Zavřít reklamu