Facebook podporuje malé a střední podnikání

  • 25. září 2019,
  • 17:31

Facebook už dávno není doménou úzké části mladé populace. Masivní popularitu sociálních sítí stále častěji využívají nejen začínající a nejen drobní a střední podnikatelé.

Stáhnout video
Reklama

Společnost Facebook na podporu tohoto využití sítě uspořádala workshop s příznačným názvem - Boost With Facebook.

“Minulý rok jsme již tuto akci uspořádali v Praze, kde byl zájem o to skutečně tak velký, že jsme se rozhodli dále jít do Brna a Plzně, právě z toho důvodu, abychom vzdělávali malé a střední podnikatele o tom, jak využívat naši platformu, Facebook, tak instagram,” vysvětlil Josef Hlaváček, vedoucí obchodních týmů, Facebook pro Střední a Východní Evropu.

V praxi se ukazuje obrovský potenciál virtuálního prostoru. Dostupnost možnosti podnikání díky Facebooku je nejspíš také důvodem zvyšujícího se počtu žen mezi nově vznikajícími podnikatelskými subjekty.

“Dokonce existují statistiky, že u nás začíná začíná podnikat strašně moc žen, v Evropské Unii snad největší procento. A je to právě díky tomu, že lze začít z domu, z počítače a při tom být třeba na mateřské,” uvedla Monika Ptáčníková, spoluzakladatelka organizace Czechitas.

Způsobů, jak se Facebook snaží podporovat využívání své sítě mezi podnikateli, je celá řada.

“Máme například náš kurz blue print, což je knihovna videí, kterou může kdokoliv využít a máme také naše help center, takže vlastně informační nápovědu k tomu, jak naši platformu využívat,” dodal Josef Hlaváček, vedoucí obchodních týmů, Facebook pro Střední a Východní Evropu.

Akce, jako Boost with Facebook podporuje i agentura Czech Invest.

“Czeh Invest jakožto agentura pro podporu podnikání a investic je partnerem akce Boost with Facebook. Navazujeme vlastně už na úspěch loňské akce, která se odehrála v Praze. a jsme velmi rádi, že letos se tento vzdělávací program přesunul do regionu,” popsala Hana Šindelková ředitelka regionální kanceláře, Czech Invest.

Velikou výhodou využití Facebooku a Instagramu při podnikání je možnost oslovení obrovské skupiny lidí v krátkém časovém úseku za nulových nebo velmi nízkých nákladů.

“Jediná alternativa, pokud by se dalo mluvit, třeba o nějakých tištěných reklamách, v rádiu, v televizi, tak samozřejmě, tam jsou vysoké počáteční náklady,” uvedl Roman Blahynka zakladatel firmy, Motylum.

Akce Boost with Facebook je skvělou možností k přímé komunikaci právě s těmi podnikateli, kteří sítě využívají nebo by využívat chtěli.

“My skutečně nasloucháme tomu, co ti malí a střední podnikatelé chtějí, bereme tu jejich zpětnou vazbu v potaz a snažíme se jí potom implementovat do rozvoje našich nástrojů,” doplnil Josef Hlaváček, vedoucí obchodních týmů, Facebook pro Střední a Východní Evropu.

Vidět některé firmy, které se díky Facebooku dostaly na světový trh přináší týmu kolem Josefa Hlaváčka velkou radost.

“Například Mixit, který vpodstatě z nějakého malého podniku, kdy si to kluci dělali v garáži, vyrostl ve velice velkou a skoro globální společnost, která působí v rámci Střední a Východní Evropy,” dodal Josef Hlaváček, vedoucí obchodních týmů, Facebook pro Střední a Východní Evropu.

Pokud vás možnost podobného využití Facebooku zaujala a workshop jste nestihli, navštivte přímo stránky www.facebook.com/boost.



DHH comfort s.r.o.
Brno-město
od 13 500 Kč

Detail

MAZRO CZ, s.r.o.
Brno-město
od 13 350 Kč

Detail

NTRO-INVEST, s.r.o.
Brno-město
od 13 350 Kč

Detail

Nejčtenější zprávy

Reklama

PR články

Více PR článků
Zavřít reklamu