Manner otevřel svou první prodejnu v České republice
- 20. listopadu 2019,
- 15:07
Je asi málo lidí, kteří by nikdy neochutnali, nebo alespoň nezaznamenali oplatky v typickém růžovém obalu se značkou Manner. V sortimentu většiny obchodů s potravinami nebo v cukrárnách najdeme vždy alespoň ty nejznámější - Manner Neapolitánky.
V České Republice samozřejmě funguje
internetový obchod s kompletním sortimentem této značky, ovšem
až nyní byl otevřen první specializovaný Manner obchod, a to v
olomouckém obchodním centru Šantovka.
“V Rakousku, kde máme naši
centrálu, tak těch prodejen máme několik, hlavně se orientujeme
na taková místa, jako jsou centrální náměstí, letiště,
nádraží a podobně. Kdežto v České Republice jsme uvažovali,
že bychom našli taky podobné místo, ale moc se nám to nedařilo.
Tím, že máme sídlo v Brně, tak jsme nechtěli z Brna nebo z
Moravy jít, no a pak jsme dostali nabídku tady do Olomouce, tak
jsme se rozhodli, že to vyzkoušíme, protože v příštím roce
máme 130. let výročí, tak jsme si řekli, že to oslavíme tím,
že otevřeme první prodejnu v ČR,” vysvětlil Aleš Aldo
Koláček, obchodní a marketingový ředitel, CZ a SK Manner.
První prodejna v olomouckém centru už
při svém otevření láká spousty lidí a vzbuzuje zájem. V rámci
společnosti tedy jde možná o určitou sondu, podle které se pak
bude plánovat možnost otevření dalších prodejen.
“Taky úvahy jsou samozřejmě, že
bychom chtěli do budoucna otevřít další a další prodejny nebo
možná i s partnery francheezový styl udělat, ale zatím je to
momentálně sonda,” doplnil Aleš Aldo Koláček, obchodní a
marketingový ředitel, CZ a SK Manner.
V cukrářském a potravinářském
sortimentu je, stejně, jako v ostatních oborech, obrovská
konkurence. Úspěch právě značky Manner lze vysvětlit filozofií
společnosti a jejím dlouhodobým udržováním.
“Konkurenci bereme spíš jako
partnery z jednoho prostého důvodu - oni nám ukazují, co je
trendem. My vymýšlíme naše trendy a jsme v tom lepší, protože
se hlavně jedná o kvalitu,” dodal Aleš Aldo Koláček, obchodní
a marketingový ředitel, CZ a SK Manner.
Že se nejedná o prázdná slova, o
tom svědčí například 12% podíl oříšků v krému
v oplatkách, oproti necelému procentu u některé konkurence. Při
slavnostním otevření v Olomouci si nakonec zákazníci mohli vše
sami ochutnat a vyzkoušet.
“My máme tady ochutnávku všech
produktů, pro děti máme připraveny dárky, soutěže, soutěže
pro zákazníky tady v nákupním centru,” uvedl Aleš Aldo
Koláček, obchodní a marketingový ředitel, CZ a SK Manner.
Když tedy od teď budete nakupovat v olomoucké Šantovce a budete chtít osladit život sobě nebo někomu jinému, nezapomeňte na prodejnu Manner