Manner otevřel svou první prodejnu v České republice

  • 20. listopadu 2019,
  • 15:07

Je asi málo lidí, kteří by nikdy neochutnali, nebo alespoň nezaznamenali oplatky v typickém růžovém obalu se značkou Manner. V sortimentu většiny obchodů s potravinami nebo v cukrárnách najdeme vždy alespoň ty nejznámější - Manner Neapolitánky.

Reklama

V České Republice samozřejmě funguje internetový obchod s kompletním sortimentem této značky, ovšem až nyní byl otevřen první specializovaný Manner obchod, a to v olomouckém obchodním centru Šantovka.

“V Rakousku, kde máme naši centrálu, tak těch prodejen máme několik, hlavně se orientujeme na taková místa, jako jsou centrální náměstí, letiště, nádraží a podobně. Kdežto v České Republice jsme uvažovali, že bychom našli taky podobné místo, ale moc se nám to nedařilo. Tím, že máme sídlo v Brně, tak jsme nechtěli z Brna nebo z Moravy jít, no a pak jsme dostali nabídku tady do Olomouce, tak jsme se rozhodli, že to vyzkoušíme, protože v příštím roce máme 130. let výročí, tak jsme si řekli, že to oslavíme tím, že otevřeme první prodejnu v ČR,” vysvětlil Aleš Aldo Koláček, obchodní a marketingový ředitel, CZ a SK Manner.

První prodejna v olomouckém centru už při svém otevření láká spousty lidí a vzbuzuje zájem. V rámci společnosti tedy jde možná o určitou sondu, podle které se pak bude plánovat možnost otevření dalších prodejen.

“Taky úvahy jsou samozřejmě, že bychom chtěli do budoucna otevřít další a další prodejny nebo možná i s partnery francheezový styl udělat, ale zatím je to momentálně sonda,” doplnil Aleš Aldo Koláček, obchodní a marketingový ředitel, CZ a SK Manner.

V cukrářském a potravinářském sortimentu je, stejně, jako v ostatních oborech, obrovská konkurence. Úspěch právě značky Manner lze vysvětlit filozofií společnosti a jejím dlouhodobým udržováním.

“Konkurenci bereme spíš jako partnery z jednoho prostého důvodu - oni nám ukazují, co je trendem. My vymýšlíme naše trendy a jsme v tom lepší, protože se hlavně jedná o kvalitu,” dodal Aleš Aldo Koláček, obchodní a marketingový ředitel, CZ a SK Manner.

Že se nejedná o prázdná slova, o tom svědčí například 12% podíl oříšků v krému v oplatkách, oproti necelému procentu u některé konkurence. Při slavnostním otevření v Olomouci si nakonec zákazníci mohli vše sami ochutnat a vyzkoušet.

“My máme tady ochutnávku všech produktů, pro děti máme připraveny dárky, soutěže, soutěže pro zákazníky tady v nákupním centru,” uvedl Aleš Aldo Koláček, obchodní a marketingový ředitel, CZ a SK Manner.

Když tedy od teď budete nakupovat v olomoucké Šantovce a budete chtít osladit život sobě nebo někomu jinému, nezapomeňte na prodejnu Manner



FENIX INTERNATIONAL, spol. s r.o.
Brno-město
od 10 000 Kč

Detail

KRÁLOVOPOLSKÁ, a.s.
Brno-město
od 21 200 Kč do 24 500 Kč

Detail

Dnešní premiéry

Nejčtenější zprávy

Reklama

PR články

Více PR článků
Zavřít reklamu